Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai komersants saņemtu pašvaldības saskaņojumu, viņam pašvaldībā jāiesniedz pieteikums, kurā norādīts:
- komersanta nosaukums un juridiskā adrese;
- plānotais termiņš alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecības novietnei;
- novietnes atrašanās vieta.
Papildus pieteikumam jāpievieno šādi dokumenti:
- Valsts ieņēmumu dienesta izsniegtās alkoholisko dzērienu mazumtirdzniecības vai alus tirdzniecības licences kopija;
- komercdarbībai izmantojamās vietas īpašuma vai lietošanas tiesības apliecinoša dokumenta kopija;
- saskaņojums ar Tukuma novada Būvvaldi par novietnes izvietošanu.
Dokumentus var iesniegt klātienē kādā no Tukuma novada klientu apkalpošanas centriem, pa pastu vai nosūtot uz pašvaldības oficiālo e-pastu vai e-adresi (elektroniski iesniegtiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu).
2. Pakalpojuma saņemšana
Saskaņojumu izsniedz Tukuma novada pašvaldības Licencēšanas komisija atbilstoši pieprasīšanas izvēlei:
- klātienē - Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros vai pagastu pārvaldēs;
- elektroniski - uz norādīto e-pastu vai e-adresē.
Saskaņojums tiek izsniegts bez maksas