Atjaunināts: 20.11.2024.
Funkcijas:
-
nodrošina Pašvaldības budžeta projekta izstrādāšanu, izskata citu komiteju sagatavotos budžeta projekta priekšlikumus un iesniedz tos izskatīšanai Domes sēdē;
-
sniedz atzinumu par Pašvaldības budžeta projektu un izdarāmajiem grozījumiem gadskārtējā Pašvaldības budžetā;
-
sniedz atzinumu par prioritātēm līdzekļu sadalījumā no Pašvaldības budžeta līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem, kā arī gadījumos, ja netiek izpildīta budžeta ieņēmumu daļa;
-
sniedz atzinumu par projektiem, kas saistīti ar finanšu resursu izlietošanu, kā arī par Domes lēmumu projektiem, ja šo lēmumu realizācija saistīta ar budžetā neparedzētiem izdevumiem vai grozījumiem budžeta ieņēmumu daļā;
-
sniedz atzinumus par investīciju projektu sagatavošanu un īstenošanu, un dažādu finanšu avotu līdzekļu piesaistīšanu Pašvaldības attīstības mērķu īstenošanai;sniedz atzinumus par Pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, aktualizāciju, izpildes kontroli;
-
sniedz priekšlikumus par Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanu;
-
sniedz priekšlikumus par dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu un nedzīvojamo telpu nomu;
-
sniedz priekšlikumus par nedzīvojamo telpu izmantošanu;
-
sniedz priekšlikumus par denacionalizāciju un dzīvojamo māju privatizāciju;
-
sniedz atzinumus par Pašvaldības nekustamo īpašumu atsavināšanu un iegūšanu īpašumā;
-
sniedz atzinumus par Pašvaldības kustamās mantas, kuras vērtība pārsniedz normatīvajos aktos noteikto apmēru, atsavināšanu vai norakstīšanu;
-
savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, kapitālsabiedrību, to valžu, komisiju, darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un projektus;
-
normatīvajos aktos un Domes lēmumos noteiktā kārtībā pārrauga Pašvaldības budžeta izpildi un sniedz atskaiti Domei;
-
izskata iesniegumus un dod atzinumu par nekustamā īpašuma nodokļu atlaižu piemērošanu;
-
apstiprina Pašvaldības finanšu pārskata projektu un Pašvaldības gada publiskā pārskata projektu;
-
izskata jautājumus par kapitālsabiedrību, kurās Pašvaldība ir kapitāldaļu turētāja, darbību;
-
veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Gundars Važa - komitejas priekšsēdētājs
- Imants Valers - komitejas priekšsēdētāja vietnieks
- Dace Adiņa
- Mārtiņš Limanskis
- Dace Lebeda
- Normunds Rečs
- Inga Priede
- Agnese Ritene
- Kaspars Gribusts
- Guntars Indriksons
- Gunda Cīrule
- Juris Šulcs
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
18.01.2024. | |||
22.02.2024. | |||
21.03.2024. | |||
18.04.2024. | |||
23.05.2024. | |||
20.06.2024. | |||
18.07.2024. | |||
22.08.2024. | |||
19.09.2024. | |||
24.10.2024. | |||
21.11.2024. |
Sociālo un veselības jautājumu komiteja
Funkcijas:
-
sagatavo izskatīšanai Domes sēdē jautājumus par:
-
sociālo palīdzību un sociālajiem pakalpojumiem;
-
bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem;
-
palīdzību dzīvokļu jautājumu risināšanā;
-
dzīvojamo telpu izmantošanu;
-
veselības aprūpi un aizsardzību;
-
ārvalstnieku un bezvalstnieku jautājumiem;
-
investīciju projektu sagatavošanu un realizāciju sociālo jautājumu jomā;
-
sociālās palīdzības iestāžu, veselības aprūpes iestāžu, Bāriņtiesu darbības izvērtēšanu;
-
amatpersonu, iestāžu, uzņēmumu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumiem atbilstoši kompetencei un iesniedz tos izskatīšanai Finanšu komitejā;
-
-
sniedz atzinumus par lēmumprojektiem Nolikuma 49.1.apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus sociālās un veselības jautājumu jomas attīstībai, organizē un vada Pašvaldības politikas izstrādi un īstenošanu minētajā jomā;
-
izskata jautājumus par Tukuma novada sociālo dienestu, Bērnu un jauniešu centra “Sapņi”, Tukuma novada sociālās aprūpes centra “Rauda”, bāriņtiesas, Zantes ģimenes krīzes centra, Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas darbību;
-
savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;
-
veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Dace Lebeda - komitejas priekšsēdētāja
- Agnese Ritene - komitejas priekšsēdētāja vietniece
- Dace Adiņa
- Ilze Gotfrīda-Siliņa
- Juris Šulcs
- Modris Liepiņš
- Normunds Rečs
- Imants Valers
- Sandis Čilipāns
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
11.01.2024. | |||
15.02.2024. | |||
14.03.2024. | |||
11.04.2024. | |||
16.05.2024. | |||
13.06.2024. | |||
11.07.2024. | |||
15.08.2024. | |||
12.09.2024. | |||
17.10.2024. | |||
14.11.2024. |
Izglītības, kultūras un sporta komiteja
Funkcijas:
-
sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:
-
izglītības, kultūras, sporta, brīvā laika nodarbību un tūrisma jautājumiem;
-
jaunatnes lietām;
-
starptautisko sadarbību;
-
sadarbību ar biedrībām, nodibinājumiem, reliģiskajām konfesijām un draudzēm;
-
- sniedz atzinumu par lēmumprojektiem Nolikuma 50.1.apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus izglītības, kultūras, sporta un tūrisma jomu attīstībai, organizē un vada Pašvaldības politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
- izskata jautājumus par Tukuma novada Izglītības pārvaldes, Pašvaldības izglītības, kultūras, sporta un tūrisma iestāžu, struktūrvienību un aģentūru darbību;
-
savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai; izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus jautājumos par Pašvaldības kultūras pieminekļu uzturēšanu;
-
izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus sabiedrisko attiecību, komunikācijas un mārketinga jautājumos;
-
izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus jautājumos par Pašvaldības simbolikas (ģerboņa, karoga, pilsētu un pagastu zīmolu utt.) izveidi un izmantošanu;
-
veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Dace Adiņa - komitejas priekšsēdētāja
- Sandis Čilipāns - komitejas priekšsēdētājas vietnieks
- Inga Priede
- Ilze Gotfrīda-Siliņa
- Andris Fridrihsons
- Rimants Liepiņš
- Edīte Zelča
- Modris Liepiņš
- Oskars Kambala
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
11.01.2024. | |||
15.02.2024. | |||
14.03.2024. | |||
11.04.2024. | |||
16.05.2024. | |||
13.06.2024. | |||
11.07.2024. | |||
15.08.2024. | |||
12.09.2024. | |||
17.10.2024. | |||
14.11.2024. |
Tautsaimniecības un teritoriālās attīstības komiteja
Funkcijas:
- sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:
- atsevišķu Tukuma novada teritoriālo vienību pārvaldi;
- Tukuma pilsētas, Kandavas un pagastu apvienības un pagastu pārvalžu jautājumiem, to skaitā finanšu un personāla politikas, kā arī materiāltehniskajiem jautājumiem;
- Tukuma novada teritoriālajās vienībās sniegto pašvaldības pakalpojumu pilnveidi;
- jaunu Pašvaldības struktūrvienību vai amata vietu izveidošanu pagastu pārvaldēs un Kandavas un pagastu apvienībā;
- teritorijas attīstības plānu un apbūves kārtību, īpašumu un teritorijas izmantošanu;
- investīcijas projektu sagatavošanu un īstenošanu;
- būvniecības procesu un teritorijas labiekārtošanu;
- uzņēmējdarbības atbalsta jautājumiem;
- Pašvaldības autoceļu tīkla uzturēšanu un attīstību;
- Pašvaldības mežu un publisko ūdeņu apsaimniekošanu;
- Engures ostas pārvaldes darbību;
- sniedz atzinumus par lēmumprojektiem Nolikuma 51.1. apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus Pašvaldības teritorijas attīstības un uzņēmējdarbības atbalsta jomās, organizē un vada politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
- izskata drošības, kārtības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības jautājumus;
- savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;
- iepazīstas ar kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu
- veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Normunds Rečs - komitejas priekšsēdētājs
- Gunda Cīrule - komitejas priekšsēdētājas vietniece
- Andris Fridrihsons
- Inga Priede
- Rimants Liepiņš
- Mārtiņš Limanskis
- Kaspars Gribusts
- Oskars Kambala
- Agnese Ritene
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
11.01.2024. | |||
15.02.2024. | |||
14.03.2024. | |||
11.04.2024. | |||
16.05.2024. | |||
13.06.2024. | |||
11.07.2024. | |||
15.08.2024. | |||
12.09.2024. | |||
17.10.2024. | |||
14.11.2024. |
Vides un komunālo jautājumu komiteja
Funkcijas:
- sagatavo izskatīšanai Domes sēdē jautājumus par šādiem vides, vides aizsardzības un komunālajiem jautājumiem:
- par budžeta izmantošanu novada attīstības mērķiem;
- par komunālo pakalpojumu organizēšanas un darbības jautājumiem;
- par dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu, telpu izmantošanu;
- par dzīvojamo māju privatizāciju;
- par zemes lietām, teritorijas apstādījumu plānošanu, labiekārtošanu;
- vides attīstības politiku;
- par Ķemeru Nacionālā parka un Abavas senlejas apsaimniekošanu un dabas aizsardzību;
- par pašvaldības īpašumu uzturēšanu un apsaimniekošanu;
- par satiksmes organizāciju;
- veicina dabas un vēstures pieminekļu apzināšanu, uzskaiti un saglabāšanu;
- apzina degradētās teritorijas, veic to klasifikāciju un veicina teritoriju sakārtošanu;
- iepazīstas ar kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu
- izskata savā kompetencē esošo amatpersonu, iestāžu, uzņēmumu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus pirms to iesniegšanas Finanšu komitejā.
Sastāvs:
- Imants Valers - komitejas priekšsēdētājs
- Gunda Cīrule - komitejas priekšsēdētāja vietniece
- Guntars Indriksons
- Oskars Kambala
- Mārtiņš Limanskis
- Kaspars Gribusts
- Dace Lebeda
- Edīte Zelča
- Andris Fridrihsons
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
11.01.2024. | |||
15.02.2024. | |||
14.03.2024. | |||
11.04.2024. | |||
16.05.2024. | |||
13.06.2024. | |||
11.07.2024. | |||
15.08.2024. | |||
12.09.2024. | |||
17.10.2024. | |||
14.11.2024. |
Apvienotā komiteja
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
01.02.2024. |