Finanšu komiteja

Funkcijas:

  • nodrošina Pašvaldības budžeta projekta izstrādāšanu, izskata citu komiteju sagatavotos budžeta projekta priekšlikumus un iesniedz tos izskatīšanai Domes sēdē;

  • sniedz atzinumu par Pašvaldības budžeta projektu un izdarāmajiem grozījumiem gadskārtējā Pašvaldības budžetā;

  • sniedz atzinumu par prioritātēm līdzekļu sadalījumā no Pašvaldības budžeta līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem, kā arī gadījumos, ja netiek izpildīta budžeta ieņēmumu daļa;

  • sniedz atzinumu par projektiem, kas saistīti ar finanšu resursu izlietošanu,  kā arī par Domes lēmumu projektiem, ja šo lēmumu realizācija saistīta ar budžetā neparedzētiem izdevumiem vai grozījumiem budžeta ieņēmumu daļā;

  • sniedz atzinumus par investīciju projektu sagatavošanu un īstenošanu, un dažādu finanšu avotu līdzekļu piesaistīšanu Pašvaldības attīstības mērķu īstenošanai;sniedz atzinumus par Pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, aktualizāciju, izpildes kontroli;

  • sniedz priekšlikumus par Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanu;

  • sniedz priekšlikumus par dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu un nedzīvojamo telpu nomu;

  • sniedz priekšlikumus par nedzīvojamo telpu izmantošanu;

  • sniedz priekšlikumus par denacionalizāciju un dzīvojamo māju privatizāciju;

  • sniedz atzinumus par Pašvaldības nekustamo īpašumu atsavināšanu un iegūšanu īpašumā;

  • sniedz atzinumus par Pašvaldības kustamās mantas, kuras vērtība pārsniedz normatīvajos aktos noteikto apmēru, atsavināšanu vai norakstīšanu;

  • savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, kapitālsabiedrību, to valžu, komisiju, darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un projektus;

  • normatīvajos aktos un Domes lēmumos noteiktā kārtībā pārrauga Pašvaldības budžeta izpildi un sniedz atskaiti Domei;

  • izskata iesniegumus un dod atzinumu par nekustamā īpašuma nodokļu atlaižu piemērošanu;

  • apstiprina Pašvaldības finanšu pārskata projektu un Pašvaldības gada publiskā pārskata projektu;

  • izskata jautājumus par kapitālsabiedrību, kurās Pašvaldība ir kapitāldaļu turētāja, darbību;

  • veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.

Sastāvs: 

  • Gundars Važa - komitejas priekšsēdētājs
  • Imants Valers - komitejas priekšsēdētāja vietnieks
  • Dace Adiņa
  • Mārtiņš Limanskis 
  • Dace Lebeda 
  • Normunds Rečs 
  • Inga Priede 
  • Agnese Ritene 
  • Kaspars Gribusts 
  • Guntars Indriksons 
  • Gunda Cīrule 
  • Juris Šulcs 

Sociālo un veselības jautājumu komiteja

Funkcijas:

  • sagatavo izskatīšanai Domes sēdē jautājumus par:

    • sociālo palīdzību un sociālajiem pakalpojumiem;

    • bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem;

    • palīdzību dzīvokļu jautājumu risināšanā;

    • dzīvojamo telpu izmantošanu;

    • veselības aprūpi un aizsardzību;

    • ārvalstnieku un bezvalstnieku jautājumiem;

    • investīciju projektu sagatavošanu un realizāciju sociālo jautājumu jomā;

    • sociālās palīdzības iestāžu, veselības aprūpes iestāžu, Bāriņtiesu darbības izvērtēšanu;

    • amatpersonu, iestāžu, uzņēmumu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumiem atbilstoši kompetencei un iesniedz tos izskatīšanai Finanšu komitejā;

  • sniedz atzinumus par lēmumprojektiem Nolikuma 49.1.apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus sociālās un veselības jautājumu jomas attīstībai, organizē un vada Pašvaldības politikas izstrādi un īstenošanu minētajā jomā;

  • izskata jautājumus par Tukuma novada sociālo dienestu, Bērnu un jauniešu centra “Sapņi”, Tukuma novada sociālās aprūpes centra “Rauda”, bāriņtiesas, Zantes ģimenes krīzes centra, Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas darbību;

  • iepazīstas ar Pašvaldības kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu;

  • savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;

  • veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.

Sastāvs: 

  • Dace Lebeda - komitejas priekšsēdētāja
  • Agnese Ritenekomitejas priekšsēdētāja vietniece
  • Dace Adiņa 
  • Ilze Gotfrīda-Siliņa
  • Juris Šulcs 
  • Modris Liepiņš 
  • Normunds Rečs 
  • Imants Valers 
  • Sandis Čilipāns

Izglītības, kultūras un sporta komiteja

Funkcijas: 

  • sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:

    • izglītības, kultūras, sporta, brīvā laika nodarbību un tūrisma jautājumiem;

    • jaunatnes lietām;

    • starptautisko sadarbību;

    • sadarbību ar biedrībām, nodibinājumiem, reliģiskajām konfesijām un draudzēm;

  • sniedz atzinumu par lēmumprojektiem Nolikuma 50.1.apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus izglītības, kultūras, sporta un tūrisma jomu attīstībai, organizē un vada Pašvaldības politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
  • izskata jautājumus par Tukuma novada Izglītības pārvaldes, Pašvaldības izglītības, kultūras, sporta un tūrisma iestāžu, struktūrvienību un aģentūru darbību;
  • savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai; izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus jautājumos par Pašvaldības kultūras pieminekļu uzturēšanu;

  • izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus sabiedrisko attiecību, komunikācijas un mārketinga jautājumos;

  • izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus jautājumos par Pašvaldības simbolikas (ģerboņa, karoga, pilsētu un pagastu zīmolu utt.) izveidi un izmantošanu;

  • veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.

Sastāvs: 

  • Dace Adiņa - komitejas priekšsēdētāja
  • Sandis Čilipānskomitejas priekšsēdētājas vietnieks
  • Inga Priede 
  • Ilze Gotfrīda-Siliņa
  • Andris Fridrihsons
  • Rimants Liepiņš 
  • Edīte Zelča 
  • Modris Liepiņš 
  • Oskars Kambala 

Tautsaimniecības un teritoriālās attīstības komiteja

Funkcijas: 

  • sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:
    • atsevišķu Tukuma novada teritoriālo vienību pārvaldi;
    • Tukuma pilsētas, Kandavas un pagastu apvienības un pagastu pārvalžu jautājumiem, to skaitā finanšu un personāla politikas, kā arī materiāltehniskajiem jautājumiem;
    • Tukuma novada teritoriālajās vienībās sniegto pašvaldības pakalpojumu pilnveidi;
    • jaunu Pašvaldības struktūrvienību vai amata vietu izveidošanu pagastu pārvaldēs un Kandavas un pagastu apvienībā;
    • teritorijas attīstības plānu un apbūves kārtību, īpašumu un teritorijas izmantošanu;
    • investīcijas projektu sagatavošanu un īstenošanu;
    • būvniecības procesu un teritorijas labiekārtošanu;
    • uzņēmējdarbības atbalsta jautājumiem;
    • Pašvaldības autoceļu tīkla uzturēšanu un attīstību;
    • Pašvaldības mežu un publisko ūdeņu apsaimniekošanu;
    • Engures ostas pārvaldes darbību;
  • sniedz atzinumus par lēmumprojektiem Nolikuma 51.1. apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus Pašvaldības teritorijas attīstības un uzņēmējdarbības atbalsta jomās, organizē un vada politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
  • izskata drošības, kārtības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības jautājumus;
  • savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;
  • iepazīstas ar kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu
  • veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.

Sastāvs: 

  • Normunds Rečs - komitejas priekšsēdētājs
  • Gunda Cīrule komitejas priekšsēdētājas vietniece
  • Andris Fridrihsons
  • Inga Priede 
  • Rimants Liepiņš
  • Mārtiņš Limanskis 
  • Kaspars Gribusts 
  • Oskars Kambala 
  • Agnese Ritene 

Vides un komunālo jautājumu komiteja

Funkcijas:

  • sagatavo izskatīšanai Domes sēdē jautājumus par šādiem vides, vides aizsardzības un komunālajiem jautājumiem:
    • par budžeta izmantošanu novada attīstības mērķiem;
    • par komunālo pakalpojumu organizēšanas un darbības jautājumiem;
    • par dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu, telpu izmantošanu;
    • par dzīvojamo māju privatizāciju;
    • par zemes lietām, teritorijas apstādījumu plānošanu, labiekārtošanu;
    • vides attīstības politiku;
    • par Ķemeru Nacionālā parka un Abavas senlejas apsaimniekošanu un dabas aizsardzību;
    • par pašvaldības īpašumu uzturēšanu un apsaimniekošanu;
    • par satiksmes organizāciju;
  • veicina dabas un vēstures pieminekļu apzināšanu, uzskaiti un saglabāšanu;
  • apzina degradētās teritorijas, veic to klasifikāciju un veicina teritoriju sakārtošanu;
  • iepazīstas ar kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu
  • izskata savā kompetencē esošo amatpersonu, iestāžu, uzņēmumu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus pirms to iesniegšanas Finanšu komitejā.

Sastāvs: 

  • Imants Valers - komitejas priekšsēdētājs
  • Gunda Cīrule - komitejas priekšsēdētāja vietniece
  • Guntars Indriksons 
  • Oskars Kambala 
  • Mārtiņš Limanskis
  • Kaspars Gribusts 
  • Dace Lebeda 
  • Edīte Zelča 
  • Andris Fridrihsons

Apvienotā komiteja

Datums Darba kārtība Protokols Ieraksts
01.02.2024.