Iedzīvotāju un uzņēmēju saziņai ar iestādēm un iestāžu saziņai ar iedzīvotājiem un uzņēmējiem, īpaši gadījumos, kas skar personu datus, komercnoslēpumu saturošu informāciju un citu aizsargājamu informāciju, aicinām izmantot Oficiālo elektronisko adresi (e-adresi).

Drošai, efektīvai un kvalitatīvai saziņai un elektronisko dokumentu apritei ar pašvaldību, aicinām izmantot e-adresi.

Noskaidrojiet, kas ir e-adrese!

Kā izveidot e-adresi?

E-adresi var izveidot pakalpojumu portālā Latvija.lv. E-adreses izveidošana un lietošana ir bez maksas.

Lai izveidotu un izmantotu e-adresi, būs nepieciešams apliecināt identitāti ar kādu no eParaksta rīkiem – eID karti, eParaksts karti vai eParaksts mobile.

Videopamācība "Kā izveidot e-adresi?"

Vairāk informācijas par e-adresi šeit

Kad e-adrese  izveidota, izmantojiet to drošai saziņai ar pašvaldību, ja nepieciešams, lejuplādējiet nepieciešamo iesnieguma veidlapu (veidlapas meklēt šeit), aizpildiet, saglabājiet savā datorā, parakstiet un, pievienojot to pielikumā, nosūtiet sagatavoto dokumentu no savas e-adreses uz Tukuma novada pašvaldības e-adresi.

Svarīgi atcerēties, ka arī e-adresē pievienotie dokumenti ir jāparaksta ar elektronisko parakstu, tādejādi piešķirot dokumentam juridisko spēku. 

Lai izlemtu, kuru e-identitātes apliecināšanas vai dokumenta parakstīšanas rīku izvēlēties, aicinām iepazīties ar pielikumā esošo dokumentu:

Uzziniet vairāk par dokumentu elektroniskas parakstīšanas iespējām:

  • Kā sagatavot datoru dokumentu parakstīšanai - šeit;
  • Kā elektroniski parakstīt dokumentu ar eParakstītājs - šeit;
  • Kā izveidot eParaksts mobile ar eID karti - šeit;
  • Kā elektroniski parakstīt dokumentu ar eParakstsmobile - šeit.

Informācija par e-dokumentu formātiem:

Kā pieteikties eParaksts mobile: