Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu remigrācijas pabalstu, ģimenes pārstāvis trīs mēnešu laikā no atgriešanās brīža iesniedz iesniegumu un dokumentus, kas apliecina nekustamā īpašuma pirkšanas vai īrēšanas faktu.
Dokumentus var iesniegt klātienē Tukuma novada sociālajā dienestā vai pagastu pārvaldēs, nosūtīt pa pastu, nosūtīt uz Tukuma novada sociālā dienesta oficiālo e-pastu vai e-adresi (elektroniski iesniegtiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu).
2. Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests mēneša laikā no iesnieguma saņemšanas Sociālās palīdzības administrēšanas sistēmā pārbauda pieprasījumā norādīto informāciju un pieņem lēmumu par pabalsta piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt.
Par pieņemto lēmumu informē pabalsta pieprasītāju.
3. Pakalpojuma saņemšana
Pabalstu izmaksā desmit darba dienu laikā no lēmuma pieņemšanas dienas, to ieskaitot iesniegumā norādītajā kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā.