Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Persona sagatavoto iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu var iesniegt:
- klātienē Tukuma novada pašvaldībā, pagastu pakalpojumu centros vai Tukuma novada valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros,
- elektroniski, izmantojot e-adresi,
- elektroniski e-pastā ar drošu elektronisku parakstu,
- pa pastu.
Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.
Iesniedzot dokumentus elelktroniski, tie jāsagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.
2. Pakalpojuma apstrāde
Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanai. Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.
3. Pakalpojuma saņemšana
Personai atbilde uz iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta izvēlētajā veidā:
- klātienē,
- pa e-pastu,
- pa pastu,
- e-adresē.