Cena
Skatīt maksājumus
Izpildes termiņš darba dienās
-
Uzzināt vairāk
Saņēmējs
Jebkura persona
Saņemšanas ierobežojumi
-

Jums ir iespēja iesniegt lūgumu, sūdzību, priekšlikumu vai jautājumu (iesniegumu) pašvaldībai par pašvaldības darbu. Piemēram, Jūs varat iesniegt sūdzību par pašvaldības amatpersonas rīcību vai priekšlikumu pašvaldības komunālo pakalpojumu uzlabošanai.

Procesa apraksts

1. Pakalpojuma pieprasīšana

Persona sagatavoto iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu var iesniegt:

  • klātienē Tukuma novada pašvaldībā, pagastu pakalpojumu centros vai Tukuma novada valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros,
  • elektroniski, izmantojot e-adresi,
  • elektroniski e-pastā ar drošu elektronisku parakstu,
  • pa pastu.

Nepieciešamības gadījumā darbinieks noformē mutvārdu iesniegumu.

Iesniedzot dokumentus elelktroniski, tie jāsagatavo atbilstoši normatīvajiem aktiem par elektronisko dokumentu noformēšanu un jāapliecina ar drošu elektronisko parakstu un laika zīmogu.

 

2. Pakalpojuma apstrāde

Saņemtais dokuments tiek reģistrēts un nodots konkrētai amatpersonai (atbildīgajam speciālistam) izskatīšanai, izpildei vai tiek pieņemts zināšanai. Atbildīgais speciālists izvērtē iesniegumu, veic nepieciešamās darbības un sagatavo iesniedzējam atbildi.

 

3. Pakalpojuma saņemšana

Personai atbilde uz iesniegumu, sūdzību, priekšlikumu vai lūgumu tiek sniegta izvēlētajā veidā:

  • klātienē,
  • pa e-pastu,
  • pa pastu,
  • e-adresē.