Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai pieteiktu pretendentu stipendijas saņemšanai, pieteicējs pašvaldībā iesniedz pieteikumu, stipendijas pretendenta CV un plānotā radošā darba aprakstu – skaidri formulētu ideju, mērķi, uzdevumu/-s, izklāstītu realizācijas gaitu un sasniedzamo/-s rezultātu/-s.
Pieteikumu var iesniegt:
- elektroniski, izmantojot e-adresi;
- elektroniski e-pastā ar drošu elektronisku parakstu;
- klātienē Tukuma novada pašvaldībā;
- pa pastu.
2. Pakalpojuma saņemšana
Saņemto pieteikumu izskata domes priekšsēdētāja izveidota komisija. Lēmumu par stipendijas piešķiršanu pieņem Tukuma novada dome. Divu nedēļu laikā pēc domes sēdes pašvaldība informē pieteicēju par lēmuma pieņemšanu, to nosūtot uz pieteikumā norādīto e-pastu.
Stipendija tiek ieskaitīta pretendenta norādītajā bankas kontā. Saskaņā ar likuma “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” stipendija netiek aplikta ar iedzīvotāju ienākuma nodokli.