Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai komersants saņemtu atļauju vīna, raudzēto dzērienu, starpproduktu vai pārējo alkoholisko dzērienu ražošanai Tukuma novada administratīvajā teritorijā, viņam pašvaldībā jāiesniedz komersanta atbildīgās amatpersonas parakstīts iesniegums, kurā norādīts:
- komersanta nosaukums, reģistrācijas numurs, juridiskā adrese, komersanta amatpersona, kontaktinformācija;
- ražošanas vieta;
- saražojamo alkoholisko dzērienu sortimentu un apjomu kalendārajā gadā;
- laika periodu uz kādu izsniegt atļauju (ne ilgāk kā uz trīs gadiem).
Papildus pieteikumam jāpievieno šādi dokumenti:
- ražošanas vietas īpašuma vai lietošanas tiesību apliecinoša dokumenta kopiju, ja telpas nav komersanta īpašums;
- telpu plānu un aprakstu, kas raksturo ražošanas vietu;
- informāciju par termiņu, kādā, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam, telpas tiks pielāgotas ražošanai.
Dokumentus var iesniegt klātienē kādā no Tukuma novada klientu apkalpošanas centriem, pa pastu vai nosūtot uz pašvaldības oficiālo e-pastu vai e-adresi (elektroniski iesniegtiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu).
2. Pakalpojuma saņemšana
Pēc dokumentu saņemšanas, Tukuma novada domes Licencēšanas komisija izskata komersanta iesniegumu un pieņem lēmumu par atļaujas izsniegšanu vai atteikumu. Atļauju izsniedz bez maksas uz iesniegumā pieprasīto laika periodu, bet ne ilgāk kā uz 3 (trīs) gadiem.
Atļauju izsniedz atbilstoši pieprasīšanas izvēlei:
- klātienē - valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros vai pagastu pārvaldēs;
- elektroniski - uz norādīto e-pastu vai e-adresē.