Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu atļauju, pašvaldībā iesniedz iesniegumu, ietverot šādu informāciju:
- iesnieguma iesniegšanas datums un vieta;
- iesniedzēja vārds, uzvārds un personas kods vai komersanta firma, reģistrācijas numurs komercreģistrā, adrese, tālruņa numurs, elektroniskā pasta adrese;
- zemes dzīļu izmantošanai paredzētās teritorijas administratīvā piederība un adrese (ja iespējams).
Iesniegumam pievieno:
- derīgo izrakteņu atradnes pasi;
- dienesta izsniegto derīgo izrakteņu ieguves limitu;
- dienesta attiecīgās reģionālās vides pārvaldes izdotos tehniskos noteikumus;
- ja atļauju pieprasa persona, kas nav zemes īpašnieks, – ar zemes īpašnieku, tiesisko valdītāju vai pilnvaroto personu noslēgtā līguma kopiju par zemes dzīļu izmantošanu;
- ziņas par personāla kvalifikāciju un darbu veikšanai paredzēto tehnisko nodrošinājumu;
- ja bijis konkurss vai izsole par zemes nomas tiesībām un atļaujas saņemšanu un konkursa rīkotājs nav pašvaldība, – lēmumu par konkursa vai izsoles rezultātiem;
- ja zemes dzīļu izmantošanai paredzētā teritorija atrodas valsts aizsargājama kultūras pieminekļa aizsargjoslā, – rakstisku saskaņojumu ar Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekciju.
Iesniegumu var iesniegt klātienē kādā no Tukuma novada klientu apkalpošanas centriem vai pagastu pārvaldēs, pa pastu vai nosūtot uz pašvaldības oficiālo e-adresi vai e-pastu (elektroniski iesniegtiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu).
Ja nav iesniegta visa minētā informācija, pašvaldība 10 darba dienu laikā pēc iesnieguma saņemšanas rakstiski pieprasa trūkstošo informāciju.
2. Pakalpojuma apmaksa
Valsts nodeva par bieži sastopamo derīgo izrakteņu ieguves atļauju ir 142, 29 EUR.
Pēc rēķina saņemšanas valsts nodevu var samaksāt skaidrā naudā uz vietas pašvaldībā vai veicot bezskaidras naudas norēķinu.
Maksājuma rekvizīti:
Saņēmējs: Tukuma novada pašvaldība
Reģistrācijas Nr. 90000050975
Norēķinu konts: LV17HABA0001402040731
SWIFT kods: HABALV22
Atļauja tiek izsniegta pēc maksājuma veikšanas un maksājuma uzdevuma uzrādīšanas.
3. Pakalpojuma saņemšana
Atļauju par bieži sastopamo derīgo izrakteņu ieguvi iespējams saņemt klātienē vai elektroniski (parakstītu ar drošu elektronisko parakstu), nosūtot uz personas e-adresi vai e-pastu.