Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai reģistrētos notekūdeņu un nosēdumu savākšanai un izvešanai no decentralizētajām kanalizācijas sistēmām Tukuma novada administratīvajā teritorijā, asenizators iesniedz pašvaldībā reģistrācijas pieteikumu, kam pievieno ar Tukuma novada pašvaldības sabiedrisko ūdenssaimniecības pakalpojumu sniedzēju noslēgtu līgumu par notekūdeņu un nosēdumu pieņemšanu un asenizācijas pakalpojumu cenrādi, kā arī apliecina, ka atbilst šādām prasībām:
- ir tiesīgs veikt kravas komercpārvadājumus vai pašpārvadājumus Latvijas Republikas teritorijā;
- nodrošina, ka decentralizētajās kanalizācijas sistēmās savāktos notekūdeņus un nosēdumus pārvadā ar šim nolūkam paredzētu specializētu transportlīdzekli, kas aprīkots ar Globālās pozicionēšanas sistēmu;
- nav pasludināts maksātnespējas process, nav apturēta tā saimnieciskā darbība un tas netiek likvidēts;
- pieteikuma iesniegšanas brīdī nav nodokļu parāda, kas kopsummā pārsniedz 150 eiro.
Asenizatora pieteikumu pašvaldība izskata mēneša laikā un trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas publicē pašvaldības tīmekļa vietnē informāciju par asenizatora reģistrāciju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
2. Pakalpojuma saņemšana
Asenizatora pieteikumu pašvaldība izskata mēneša laikā un trīs darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas publicē pašvaldības tīmekļa vietnē (https://www.tukums.lv) informāciju par asenizatora reģistrāciju normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.