Šodien, 25.augustā notika kārtējā Tukuma novada Domes sēde, kurā tika izskatīti 64 jautājumi.
Deputāti apstiprināja saistošos noteikumus “Par sociālo palīdzību Tukuma novada pašvaldībā”, lēma palielināt pašvaldības sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Tukuma ledus halle” sabiedrības pamatkapitālu, pretī saņemot attiecīgu jaunu daļu skaitu ar naudas ieguldījumu 26 785 EUR, apstiprināja “Kārtību, kādā slēdzami rūpnieciskās zvejas tiesību nomas līgumi Rīgas jūras līča piekrastes un iekšējos ūdeņos Tukuma novada administratīvajā teritorijā”.
Vienbalsīgi lemjot, deputāti piešķīra finansējumu Pūres pamatskolai sporta halles jumta remontam 7669,67 euro apmērā no pašvaldības budžetā plānotajiem līdzekļiem Pūres un Jaunsātu pagastu pārvaldei; apstiprināja saistošos noteikumus „Par grozījumiem Tukuma novada Domes 2021. gada 28. jūlija saistošajos noteikumos Nr. 24 “Par Tukuma novada pašvaldības 2021. gada budžetu”.
Deputāti nolēma lūgt Pašvaldību aizņēmumu un galvojumu kontroles un pārraudzības padomi akceptēt atļauju Tukuma novada pašvaldībai ņemt aizņēmumu Valsts kasē 296 535,83 EUR investīciju projektam “Melnezera ielas posma pārbūve, 2. kārta”, ar Valsts kases noteikto aizņēmuma gada procentu likmi, atmaksu garantēt ar Tukuma novada pašvaldības budžetu. Apstiprināja vairāku pastāvīgo komisiju sastāvu un to nolikumus, novada pašvaldības iestāžu un skolu nolikumus un to grozījumus, kā arī grozījumus komisiju sastāvos un nolikumos. Izskatīja vairākus jautājumus saistībā ar nekustamajiem īpašumiem, zemes nomu un zemes īpašumtiesībām.
Lapmežciema pamatskolas direktora amatā iecēla Litu Celitāni, kura darbu sāks 2021. gada 1. septembrī. Sakarā ar Tukuma 2.pamatskolas reorganizāciju, to pievienojot Tukuma Raiņa Valsts ģimnāzijai, ar 2021.gada 30.septembri nolēma izbeigt darba tiesiskās attiecības ar Tukuma 2. pamatskolas direktori Dzintru Rībenu, kā arī apstiprināja izglītības stipendijas EUR 1500,00 (viens tūkstotis pieci simti euro) apmērā piešķiršanu 2021./2022. akadēmiskajā gadā 3 stipendiātiem.
Sēdē piedalījās 18 deputāti.