Tukuma novada Dome izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu “Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas vadītājs”.
Galvenie amata pienākumi atbilstīgi Konkursa nolikuma 5.1.apakšpunktā minētajam:
- vada Nodaļas darbu un ir personīgi atbildīgs par tās darbību;
- piedalās Domes un komiteju sēdēs, nepieciešamības gadījumā nodrošina Nodaļas darbinieku piedalīšanos komisiju, komiteju un Domes sēdēs;
- atbild par Nodaļas darbības nodrošināšanu un savlaicīgu Nodaļas uzdevumu un funkciju izpildi;
- normatīvajos aktos noteiktā kārtībā kārto Nodaļas iekšējo lietvedību, nodrošinot ienākošo dokumentu pieņemšanu, pārbaudi, apstrādi, un nodrošina dokumentu savlaicīgu izskatīšanu, atbilstoši normatīviem aktiem;
- nodrošina iekšējās kārtības, normatīvo aktu darba tiesībās, darba aizsardzības, drošības tehnikas, ugunsdrošības noteikumu ievērošanu Nodaļā;
- atbild par iepirkumu procedūras ievērošanu Nodaļas pārziņā esošo budžeta līdzekļu izlietošanā;
- ierosina Pašvaldības izpilddirektoram noslēgt darba līgumus ar Nodaļas darbiniekiem, kā arī civiltiesiskus līgumus;
- nosaka Nodaļas darbinieku amata pienākumus, kā arī prasa atbildību par to izpildi;
- nodrošina Tukuma novada pašvaldības iestādes “Tukuma novada Dome” budžeta pieprasījuma izstrādi par savā pārziņā esošām pašvaldības budžeta tāmēm;
- savas kompetences ietvaros rīkojas ar Nodaļas mantu un finanšu līdzekļiem, nodrošina Nodaļas materiālo vērtību saglabāšanu;
- dod rakstiskus, mutiskus rīkojumus Nodaļas darbiniekiem, ciktāl ārējos normatīvajos aktos nav noteikts citādi;
- koordinē, pārrauga un kontrolē Nodaļas darbinieku darbu un Nodaļas funkciju izpildi;
- saskaņo un vizē Nodaļas darbinieku iesniegumus, kas saistīti ar darbinieku prombūtnēm;
- dod Nodaļas darbiniekiem tiešus rīkojumus un norādījumus;
- piedalās Nodaļas darbinieku amatu aprakstu izstrādē, kā arī organizē to savlaicīgu aktualizāciju;
- bez īpaša pilnvarojuma pārstāv Nodaļu administratīvajās iestādēs, tiesā, attiecībās ar juridiskajām un fiziskajām personām;
- veic citus pienākumus, kuri noteikti normatīvajos aktos, Domes lēmumos, rīkojumos un Nodaļas nolikumā.
Prasības pretendentiem atbilstīgi Konkursa nolikuma 5.2., 5.3. un 5.4.apakšpunktā minētajam:
- amata pretendentam nepieciešamā izglītība – vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, vēlams bakalaura grāds.
- amata pretendentam nepieciešamā darba pieredze:
2.1. praktiskā darba pieredze civilstāvokļa aktu reģistrācijā (ne mazāka kā divi gadi),
2.2. praktiskā darba pieredze vadības darbā.
- teicamas valsts valodas prasmes, kā arī vismaz vienas svešvalodas zināšanas amata pienākumu pildīšanai.
Amatalga – 1443,00 euro (viens tūkstotis četri simti četrdesmit trīs euro) pirms normatīvajos aktos noteikto nodokļu nomaksas.
Dokumenti iesniedzami atbilstīgi atklātā konkursa uz vakanto amatu “Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas vadītājs” nolikuma 3.2., 3.3. un 3.4.apakšpunktiem.
Pieteikumu, norādot „Konkursam uz Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja amatu”, var iesniegt:
- pa pastu, norādot adresātu - Tukuma novada Dome, Talsu ielā 4, Tukumā, Tukuma novadā,LV-3101;
- personīgi Tukuma novada Domes Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanascentrā, Talsu ielā 4, Tukumā, Tukuma novadā;
- ar elektronisko parakstu parakstītu, iesūtīt Tukuma novada Domes e-adresē vai e-pastā: pasts@tukums.lv.
Pieteikums jāiesniedz vai jānodrošina tā iesūtīšana līdz 2021. gada 7. jūnijam (ieskaitot) plkst. 16.00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiek vērtēti.
Konkursa nolikumu skatīt šeit.
Sīkāka informācija pieejama pie Tukuma novada Domes personāla speciālistes Lienes Zērvēnas pa tālruni 26611186 vai e-pastā: liene.zervena@tukums.lv