Nodrošinot iedzīvotājiem arvien ērtāku pakalpojumu saņemšanu, Tukuma novada pašvaldība ir izveidojusi tiešsaistes pieraksta iespēju gan pašvaldības tīmekļa vietnē, gan mobilajā aplikācijā.
Lai pierakstītos uz tikšanos pie Tukuma novada pašvaldības vadības, speciālistiem vai saņemtu pašvaldības pakalpojumus, turpmāk var izmantot “Tiešsaistes pieraksts” rīku izvēloties sev ērtāko dienu un laiku. Veicot pierakstu tiešsaistes pieraksta sistēmā, jāņem vērā, ka pierakstam pieejamie laiki ir iekrāsoti zaļā krāsā. Pieraksta laiki pelēkā krāsā vairs nav pieejami.
Tiešsaistes pieraksta rīkā kopumā apkopotas 15 dažāda pieraksta iespējas, tostarp:
- iedzīvotāju pieņemšana pie pašvaldības vadības;
- iedzīvotāju pieņemšana pie pašvaldības izpilddirektora;
- pie pašvaldības speciālistiem īpašumu, komunālajā nodaļā, būvvaldē Talsu ielā 4 un pieņemšanas vietās pagastu pārvaldēs.
Pieraksts uz tikšanos vai pakalpojuma saņemšanu iespējams trīs veidos
- pašvaldības tīmekļvietnes sadaļā “Tiešsaistes pieraksts” (www.tukums.lv/lv/pieraksts);
- izmantojot mobilo lietotni “Qticket”, izvēloties izvēlni “Tukuma novada pašvaldība”;
- ir saglabāta arī līdzšinējā pieteikšanās kārtība – piesakoties klātienē klientu apkalpošanas centrā, Talsu ielā 4, Tukumā, vai zvanot pa tālruni +371 26603299, +371 63122707.
Pieteikšanās procesā nepieciešams izvēlēties interesējošo pakalpojumu vai speciālistu, jāievada prasītā informācija un jāsagaida apstiprinājuma e-pasts.
Atsevišķiem pierakstiem tiek prasīta papildu informācija, kuru lūgums norādīt pēc iespējas precīzāk, lai ieplānotajai sarunai iesaistītās puses varētu pilnvērtīgāk sagatavoties un tikšanos aizvadīt iespējami produktīvi.
Tiešsaistes pieraksta sistēma veidota sadarbībā ar uzņēmumu “Qticket”, kuram ir pieredze tiešsaistes pieraksta pakalpojuma nodrošināšanā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē, Lauku atbalsta dienestam un citviet.