Sākot no 2021. gada 29. novembra Tukuma novada pašvaldība pakāpeniski atsāks iedzīvotāju pieņemšanu pie domes priekšsēdētāja un viņa vietniekiem, pašvaldības izpilddirektora un viņa vietniekiem, kā arī speciālistiem “zaļajā režīmā”. Tas nozīmē, ka gan pašvaldības darbiniekiem, gan iedzīvotājiem ir nepieciešams derīgs sadarbspējīgs vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts. Pieņemšana tikai pēc iepriekšēja pieraksta pie priekšsēdētāja vai viņa vietniekiem, izpilddirektora vai viņa vietniekiem pirmdienās no 14.00 līdz 18.00, bet pie speciālistiem – pirmdienās no 14.00 līdz 18.00 un ceturtdienās no 8.00 līdz 12.00.
Pieteikties uz pieņemšanu iespējams par tālruņiem 63122707, 26603299, 29288876.
Ierodoties klātienē, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pase vai eID karte) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātam.
Apmeklējot pašvaldību, apmeklētājiem ir jābūt piesardzīgiem un atbildīgiem, un jāievēro visi valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jālieto sejas masku, jāietur divu metru distanci no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas, jāievērot respiratoro higiēnu un citus nosacījumus savai un apkārtējo drošībai. Iedzīvotāji nedrīkst apmeklēt pašvaldību, ja ir elpceļu slimības pazīmes, kā arī, ja noteikta pašizolācija, mājas karantīna vai stingrā izolācija.
Tie iedzīvotāji, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāta, arī turpmāk var vērsties pie Tukuma novada pašvaldības speciālistiem elektroniski vai telefoniski. Speciālistu kontaktinformācija pieejama šeit.