Ņemot vērā lielo iedzīvotāju interesi klātienē veikt maksājumus kasē un iesniegt gada ienākumu deklarācijas, no 1. marta Tukuma novada Domes klientu apkalpošanas centrā trīs reizes nedēļā – otrdienās, trešdienās un piektdienās – iedzīvotājiem pēc iepriekšēja pieraksta pie Tukuma novada Domes klientu apkalpošanas speciālistēm būs iespēja saņemt Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumus un konsultācijas:
- iesniegt algas nodokļu grāmatiņu;
- iesniegt iesniegumus, lai saņemtu VID identifikatoru un paroli EDS lietošanai;
- iesniegt gada ienākumu deklarācijas;
- saņemt atbalstu darbam ar EDS.
Divas dienas nedēļā – pirmdienās un ceturtdienās – iedzīvotājiem tikai pēc iepriekšēja pieraksta būs iespēja Tukuma novada Domes kasē veikt maksājumus.
Pierakstīties kases apmeklējumam un VID pakalpojumu konsultācijām iespējams, zvanot pa tālruņiem 63122707, 26603299, 29288876.
Apmeklējot iestādi, obligāti jālieto mutes un deguna aizsegi, jāievēro droša distance un jādezinficē rokas.
Pārējā laikā pašvaldības pakalpojumus iedzīvotāji attālināti var saņemt:
1) zvanot pa tālruņiem – 80205111 (bezmaksas); 66954854 (maksas portāls Latvija.lv); 63122707; 26603299; 29288876; 63122231.
2) rakstot uz e-pastiem: pasts@tukums.lv; tukums@pakalpojumucentri.lv
3) sūtot atbilstoši normatīvo aktu prasībām noformētus dokumentus pa pastu uz adresi: Talsu iela 4, Tukums, LV-3101
4) iesniegumu domei var iesniegt portālā www.latvija.lv sadaļā “Iesniegums iestādei”
5) būvvaldei dokumentācija jāsniedz elektroniski, izmantojot Būvniecības informācijas sistēmu: https://bis.gov.lv.
Speciālistu kontaktinformācija pieejama pašvaldības mājaslapā – https://www.tukums.lv/lv/kontakti