Pašvaldība
Izmaiņas Valsts ieņēmumu dienesta darbā

VPVKAC

No 2017.gada 1.februāra tiek mainīta klātienes apkalpošanas kārtība Valsts ieņēmumu dienesta (VID) klientu apkalpošanas centros visā valstī. Turpmāk ārpus Rīgas klientus klātienē apkalpos trīs dienas nedēļā:

- Pirmdien no plkst. 9.00 līdz 18.00;
- Otrdien no plkst. 9.00 līdz 17.00;
- Ceturtdien no plkst. 9.00 l.dz 17.00.

Pārējā laikā VID darbinieki izskatīs un apstrādās iesniegtos dokumentus, kā arī veiks citus ar nodokļu administrēšanu saistītus pienākumus, tādējādi paātrinot iesniegto deklarāciju apstrādi.


No 2017.gada 1.februāra klātienes klientu apkalpošana VID Tukuma klientu apkalpošanas centrā Pasta ielā 25, Tukumā, tiek pārtraukta. Turpmāk VID pakalpojumus klātienē varēs saņemt Tukuma novada Domē Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Talsu ielā 4 (ieeja no Šēseles ielas), Tukumā, 1.stāvā 109.kabinetā šādos darba laikos:


- Pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00;
- Otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8.00 līdz 17.00;
- Piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00.

Vispārīgu informāciju par VID kompetencē esošajiem jautājumiem iespējams uzzināt, zvanot pa tālruni 67120000, bet detalizētākas atbildes var saņemt, nosūtot savus jautājumus elektroniski uz e-pastu: vid@gov.lv 

Papildus informācija - Gada ienākumu deklarācija

Ja vēlas saņemt atpakaļ pārmaksāto nodokli, gada ienākumu deklarācija ir jāiesniedz VID trīs gadu laikā:
• par 2016.gadu – no 01.03.2017. līdz 16.06.2020.;
• par 2015.gadu – no 01.03.2016. līdz 16.06.2019.;
• par 2014.gadu – no 01.03.2015. līdz 16.06.2018.;
• par 2013.gadu – no 01.03.2017. līdz 16.06.2017.