Pašvaldība
Ilustratīvs attēls

No 2022. gada Tukuma novada Engures pagasta bibliotēkā ir izveidots Engures pagasta valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC). Tas nozīmē, ka turpmāk tiem iedzīvotājiem, kuriem nepieciešama palīdzība valsts pakalpojumu pieteikšanā, to iespējams izdarīt jaunajā Engures pagasta VPVKAC.

VPVKAC darba laiks – pirmdienās no 8.00 līdz 18.00, otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no 9.00 līdz 17.00, piektdienās no 9.00 līdz 15.00.

Engures pagasta VPVKAC klātienē iespējams saņemt:

  • Valsts ieņēmumu dienesta pakalpojumu konsultācijas, kā arī iesniegt iesniegumus par:

1. algas nodokļa grāmatiņu;

2. iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu;

3. VID identifikatoru un paroli elektroniskās deklarēšanas sistēmas lietošanai;

4. iesniegt gada ienākumu deklarāciju;

5. saņemt atbalstu darbam ar elektroniskās deklarēšanas sistēmu.

  • Iedzīvotājiem, kuri nevar elektroniski iegūt Covid-19 sertifikātu, iespējams to saņemt papīra formātā, neaizmirstot līdzi paņemt personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti).
  • Iesniegt Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras iesniegumus pabalstu saņemšanai.

Lai saņemtu pakalpojumu VPVKAC, jāuzrāda personu apliecinošs dokuments – pase vai identifikācijas karte!

Lai saņemtu sīkāku informāciju par pakalpojumiem:

• vērsties personīgi Jūras ielā 85, Engurē, Engures pagastā, Tukuma novadā;

• zvanīt pa tālruni24400168;

• izmantot elektroniskā pasta adresi: engure@pakalpojumucentri.lv.