“Eco Baltia vide” ievieš bezmaksas klientu apkalpošanas tālruni “8717”
Vides apsaimniekošanas uzņēmums “Eco Baltia vide”, rūpējoties par klientu ērtībām un turpinot darbu pie klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanas, izveidojis jaunu bezmaksas klientu apkalpošanas tālruņa numuru “8717”. Komunikācijai ar uzņēmumu arī turpmāk varēs izmantot līdzšinējos klientu apkalpošanas tālruņa numurus.
Jānis Aizbalts, vides apsaimniekošanas uzņēmuma “Eco Baltia vide” direktors: “Klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošana ir viena no mūsu prioritātēm, tāpēc esam izveidojuši viegli iegaumējamu un īsu bezmaksas tālruņa numuru. Zvanot uz to, varēs gan uzzināt visu par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem, gan tos pieteikt, saņemt konsultācijas, gan arī noskaidrot citu klientiem aktuālo informāciju.”
Zvanīt uz jauno bezmaksas tālruņa numuru “8717” klienti aicināti no februāra.
Tāpat kā līdz šim klienti saziņai ar uzņēmumu varēs izmantot arī esošo klientu apkalpošanas tālruņa numuru: 67799999. Arī par zvaniem uz šo numuru netiek piemērota paaugstināta maksa, bet tā ir atkarīga no klienta izvēlētā operatora noteiktajiem tarifiem.
Klientu apkalpošanas centrs pieņem zvanus darba dienās no plkst.9 līdz plkst.17.
Gadījumos, ja klientu apkalpošanas tālruņa līnija ir aizņemta, aicinām rakstīt uz e-pastiem: info@vide.ecobaltia.lv , riga@vide.ecobaltia.lv vai kurzeme@vide.ecobl tia.lv, kas nodrošina atbilžu sniegšanu iespējami ātrākā laikā.