Tukuma novada Dome 28. jūlija sēdē apstiprināja jaunos noteikumus „Par atļaujas izsniegšanu publisku pasākumu rīkošanai”.
Lai pieteiktu publisku pasākumu un saņemtu Tukuma novada pašvaldības atļauju tā rīkošanai, pasākuma organizators, ne vēlāk kā 15 dienas pirms plānotā publiskā pasākuma norises dienas, iesniedz Pašvaldībā iesniegumu un norāda tajā nepieciešamo informāciju. Iesnieguma kopiju pasākuma organizators iesniedz arī attiecīgajai Valsts policijas un pašvaldības policijas iestādei.
Izskatot iesniegumu, Komisija pieņem attiecīgu motivētu lēmumu:
- izsniegt atļauju publiska pasākuma rīkošanai;
- neizsniegt atļauju publiska pasākuma rīkošanai;
- atlikt Iesnieguma izskatīšanu (ne ilgāk kā uz piecām darba dienām) konstatēto trūkumu novēršanai.
Noteikumi „Par atļaujas izsniegšanu publisku pasākumu rīkošanai” nosaka kārtību, kādā izsniedz atļauju publisko pasākumu rīkošanai Tukuma novada pašvaldības administratīvajā teritorijā un kārtību, kādā tiek izskatīti un izvērtēti fizisko un juridisko personu, kuras piesaka publisku pasākumu, iesniegumi.