Pretendentiem jāpiesakās līdz
Tukuma novada pašvaldība izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Tukuma slimnīca" valdes locekļa amatu stratēģiskās un operacionālās vadības, medicīnas pakalpojumu un ilgtspējas sekmēšanas jautājumos.
Valdes locekļa kandidāta galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt pamatdarbību atbilstoši Sabiedrības statūtiem;
- nodrošināt nepieciešamās informācijas par Sabiedrības darbību publiskošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām;
- analizēt un novērtēt Sabiedrības darbību;
- sasniegt noteikto Sabiedrības vispārējo stratēģisko mērķi, uz kura pamata izstrādāt Sabiedrības vidēja termiņa darbības stratēģiju;
- nodrošināt Sabiedrības rīcībā esošo finanšu līdzekļu efektīvu un ekonomisku izlietošanu atbilstoši paredzētajiem mērķiem;
- koordinēt jaunu pacientu piesaistīšanas un jaunu pakalpojumu ieviešanas projektus;
- organizēt sadarbību ar augstskolām jautājumos, kas saistīti ar klīnisko mācību bāzi un studiju prakšu īstenošanu, kā arī veicināt Sabiedrības piedalīšanos zinātniskos un pētnieciskos projektos;
- organizēt un uzraudzīt ārējā finansējuma piesaisti un projektu īstenošanu;
- nodrošināt korporatīvās pārvaldības principu ieviešanu un attīstību;
- vadīt ikdienas operatīvo darba procesu;
- rīkoties ar Sabiedrības mantu un naudas līdzekļiem normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā;
- atbilstoši savai kompetencei pārstāvēt Sabiedrības intereses dažādās iestādēs, institūcijās un komercsabiedrībās;
- nodrošināt Sabiedrības darbību atbilstību obligātajos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām – darba aizsardzībā, ugunsdrošībā, veselības aizsardzībā, apkārtējās vides aizsardzībā, darba drošības noteikumu ievērošanā un citās jomās;
- izstrādāt Sabiedrības ikgadējo budžetu un nodrošināt tā izpildi;
- pārraudzīt medicīnisko iekārtu un medicīnisko informācijas sistēmu nodrošinājumu;
- organizēt veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un atbildēt par tās kvalitāti un pacientu drošības pilnveidošanas pasākumiem;
- pārraudzīt ne-medicīnisko informācijas tehnoloģiju, inženiertehnisko un saimniecisko nodrošinājumu;
- noteikt Sabiedrības ekonomiskos un tehniskās attīstības rādītājus;
- pārraudzīt Sabiedrības kvalitātes un risku vadības sistēmas ieviešanu un attīstību;
- sagatavot Sabiedrības gada pārskatu, valdes ziņojumu un valdes priekšlikumus par peļņas izlietošanu;
- nodrošināt vides aizsardzības prasību ievērošanu.
Valdes locekļa kandidātam izvirzītās obligātās minimālās prasības:
- valsts valodas prasme normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā (C1 vai augstākā līmenī);
- angļu valodas prasme vismaz B2 līmenī atbilstoši Europass valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase;
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (veselības aprūpes jomā, uzņēmējdarbībā, vadībzinātnē, tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs, vai citās pielīdzināmās jomās, kas nodrošina nepieciešamo zināšanu un kompetenču kopumu, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā). Profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību;
- vismaz 3 (trīs) gadu pieredze valdes loceklim vai līdzvērtīgā vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa pienākumus;
- nevainojama reputācija, kas nozīmē, ka nav iemesla pamatotām šaubām par personas nevainojamu reputāciju un nav pierādījumu, kas liecinātu par pretējo;
- kandidāts piekrīt valsts amatpersonas statusam un noteiktajiem ierobežojumiem atbilstoši likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” prasībām;
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām;
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā izpratne par Sabiedrības attīstību un stratēģisko plānošanu;
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību, vēlama pieredze pašvaldības vai valsts kapitālsabiedrību vadīšanā.
Valdes locekļa amata kandidātam izvirzītās papildu prasības un nepieciešamās vadības kompetences:
- prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;
- zināšanas un izpratne par stratēģisko un operacionālo vadību, medicīnas pakalpojumiem un ilgtspējas sekmēšanu;
- izpratne par Sabiedrības darbības stratēģijas realizēšanu;
- prasme prezentēt un argumentēti pamatot savu viedokli;
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu un izpratne par Sabiedrības ilgtermiņa darbības procesu plānošanu un vadību, korporatīvās pārvaldības un publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldības jautājumiem;
- orientācija uz attīstību un spēja noteikt skaidrus vidēja termiņa un ilgtermiņa Sabiedrības darbības mērķus;
- iekšējās kontroles sistēmas pārzināšana;
- pieredze projektu vadībā, īpaši ES līdzfinansētajos projektos.
Valdes locekļa atlīdzība: no 3 600,00 EUR (bruto).
Valdes locekļa amata kandidātam lūdzam iesniegt šādus dokumentus:
- dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae);
- elektroniski vai personīgi parakstīts motivēts pieteikums;
- redzējumu par Sabiedrības attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai (ne vairāk kā 2 A4 formāta lapaspuses);
- izglītību, kvalifikāciju un papildizglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
- dokumenta, kas pierāda, ka pretendents prot valsts valodu augstākajā līmenī (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā) kopiju;
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta ceturtās daļas prasībām un to, ka, ievērojot likuma “Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā” 7. panta ceturtajā daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja Pretendents tiks apstiprināts valdes locekļa amatā (pielikums Nr.1);
- informācija par vismaz 2 (divām) personām, no kurām komisija var iegūt atsauksmes par pretendentu;
- citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Pieteikumu konkursam var iesniegt līdz 2024. gada 29. novembrim (ieskaitot):
- pa pastu, norādot adresātu – Tukuma novada pašvaldība, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101, uz aploksnes jābūt norādei “Par kandidātu atlasi uz SIA “Tukuma slimnīca” valdes locekļa amatu”, kā arī konkursa dalībnieka vārdam, uzvārdam, un kontaktinformācijai, tai skaitā, tālruņa numuram;
- ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus ar norādi “SIA “Tukuma slimnīca” valdes locekļa amata kandidātu konkursam” var iesūtīt Tukuma novada pašvaldībai uz e-pastu pasts@tukums.lv, norādot arī kontaktinformāciju, tai skaitā, tālruņa numuru.
Ar nominācijas komisijas sastāvu var iepazīties amata konkursa nolikumā “Par kandidātu atlasi uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Tukuma slimnīca” valdes locekļa amatu stratēģiskās un operacionālās vadības, medicīnas pakalpojumu un ilgtspējas sekmēšanas jautājumos”:
Kandidātu iesūtītie dokumenti un personas dati, uz vakances laiku un noteiktu laiku pēc norādītā termiņa beigām, pārziņa leģitīmo interešu ietvaros tiks uzglabāti pārziņa lietvedībā. Iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat savu personas datu apstrādei norādītās vakances kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Nosūtītajos dokumentos lūgums neiekļaut sensitīvus (īpašās kategorijas) personas datus. Savu piekrišanu datu apstrādei norādītajiem mērķiem varat atsaukt jebkurā laikā, sazinoties ar pārzini. Pārzinis garantē nenodot kandidāta personas datus trešajām personām, bez kandidāta rakstveida saskaņojuma.
Personas datu apstrādes pārzinis ir Tukuma novada pašvaldība, kontaktinformācija: tālr. +371 63122707, Talsu iela 4, Tukums, LV-3101. Personas dati tiks glabāti seši mēneši no konkursa rezultātu paziņošanas brīža.