Pretendentiem jāpiesakās līdz
Tukuma novada pašvaldības iestādes "Pašvaldības administrācija" Lietvedības un IT nodaļa izsludina pretendentu pieteikšanos uz amata "IT pakalpojumu pārvaldības procesu vadītājs" vakanci uz nenoteiktu laiku.
Tev uzticēsim:
- veikt Pašvaldības projektu informācijas tehnoloģiju sadaļu ekspertīzi, izstrādāt priekšlikumus informācijas tehnoloģiju risinājumu ieviešanā un optimizācijā,
- nodrošināt ar datu lietošanas un uzglabāšanas drošību saistīto pasākumu ieviešanu un ievērošanu,
- noteikt datu pārvaldības procesu kvalitatīvai, atbilstošai, precīzai un likumīgai datu apstrādei,
- vadīt informācijas tehnoloģiju pakalpojumu pārvaldības procesus un sniegt konsultācijas to lietotājiem,
- izstrādāt un sagatavot priekšlikumus informācijas tehnoloģiju atbalsta procesu attīstībai un darbības efektivitātes uzlabošanai,
- izstrādāt informācijas tehnoloģiju jomas iekšējos normatīvos dokumentus un uzraudzīt izpildes termiņus informācijas tehnoloģiju jomas līgumiem,
- sekot līdzi ar informācijas tehnoloģiju jomu saistīto normatīvo aktu izmaiņām,
- organizēt pieteikumu reģistrācijas sistēmas darbību, konfigurēt lietotāju un citus klasifikatorus.
Veiksmīgam darbam Tev būs nepieciešams:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība amata pienākumu izpildei atbilstīgā jomā, vēlama izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās;
- 5 gadu darba pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģijas jomā;
- analītiska domāšana un prasme piedāvāt risinājumus sarežģītās situācijās;
- normatīvo aktu, kas saistīti ar darba pienākumu pildīšanu, pārzināšana;
- prasmes strādāt komandā, deleģēt un kontrolēt pienākumu izpildi;
- teicamas valsts valodas prasmes, kā arī labas vienas svešvalodas zināšanas amata pienākumu pildīšanai.
Mēs piedāvājam:
- Interesantu un aizraujošu darbu,
- Iespēju profesionāli pilnveidoties, apmeklējot kursus, seminārus, konferences;
- Sociālās garantijas, daļēji apmaksātu veselības apdrošināšanu;
- Papildatvaļinājumu līdz 5 darba dienām gadā;
- Stabilu atalgojumu, sākot no 1851,00 līdz 2035,00 euro pirms nodokļu nomaksas, atbilstoši kandidāta kvalifikācijai.
Tavu pieteikumu gaidīsim līdz 2025.gada 3.janvārim, sūti to uz personals@tukums.lv, neizmirsti pievienot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.
Kontaktpersona: Tukuma novada pašvaldības administrācijas Lietvedības un IT nodaļas vadītāja Sanita Bļodniece, tālrunis +371 25437633, e-pasts: sanita.blodniece@tukums.lv.
Mēs augstu vērtējam katru pieteikumu, bet lūdzam ievērot, ka tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un atbilst izvirzītajām prasībām. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.
Tukuma novada pašvaldības informē, ka pretendents, iesūtot pieprasīto dokumentu kopumu, piekrīt personas datu apstrādei un pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu pretendentu izvērtēšanas procesa norisi.
Iesniegtie personas dati tiks uzglabāti līdz konkrētā amata konkursa noslēgumam, bet ne ilgāk kā 4 (četrus) mēnešus. Pēc minētā termiņa beigām Jūsu iesniegtie personas dati tiks dzēsti vai iznīcināti.