Procesa apraksts
1. Pakalpojuma pieprasīšana
Lai saņemtu Tukuma novada pašvaldības piešķirto apbedīšanas pabalstu, pabalsta pieprasītājs viena mēneša laikā no mirušās personas nāves dienas iesniedz iesniegumu un VSAA lēmuma par valsts piešķirtā apbedīšanas pabalsta apmēru vai atteikuma kopiju.
Dokumentus klātienē var iesniegt Tukuma novada sociālajā dienestā vai pagastu klientu apkalpošanas punktos pie sociālās palīdzības organizatora, nosūtīt pa pastu, nosūtīt uz Tukuma novada sociālā dienesta oficiālo e-pastu vai e-adresi (elektroniski iesniegtiem dokumentiem jābūt parakstītiem ar drošu elektronisko parakstu).
2. Pakalpojuma apstrāde
Sociālais dienests mēneša laikā no iesnieguma un nepieciešamo dokumentu saņemšanas dienas pieņem lēmumu par pabalsta piešķiršanu vai atteikumu to piešķirt. Par pieņemto lēmumu informē pabalsta pieprasītāju.
2. Pakalpojuma apstrāde
Pabalstu izmaksā desmit darba dienu laikā no lēmuma pieņemšanas dienas, to ieskaitot iesniegumā norādītajā kredītiestādes vai pasta norēķinu sistēmas kontā, pārskaitot pakalpojuma sniedzējam vai izmaksājot Tukuma novada pašvaldības kasē.