Pašvaldība
Tukuma novada klientu apkalpošanas centrs starp labākajiem

vpvkac 35067711 2
Tukuma novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) iedzīvotājiem iespējams saņemt ne tikai pašvaldības, bet arī valsts iestāžu sniegtos pakalpojumus, kā arī klientu apkalpošanas speciālistes sniedz telefonisku atbalstu portālā Latvija.lv.

VPVKAC tabula1 Pakalpojumu skaita ziņā sekmīgākais starp Ziemeļkurzemes klientu apkalpošanas centriem ir reģionālās nozīmes Tukuma novada VPVKAC, kas sniedz daudz telefona konsultāciju par portāla Latvija.lv pakalpojumiem. Tas izceļas ar daudz Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (32%), Valsts ieņēmumu dienesta (9%) un citu iestāžu (46%, t.sk. Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes) sniegtajiem pakalpojumiem.

2018. gadā Tukuma novada pašvaldības klientu apkalpošanas centrs ir sniedzis 1975 pakalpojumus un sniegto pakalpojumu pieaugums salīdzinājumā ar 2017. gadu ir 1086%. Šis milzīgais kāpums ir palīdzējis Tukuma novada VPVKAC ierindoties 9. vietā starp visiem (78) Latvijas valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centriem, bet starp reģionālajiem klientu apkalpošanas centriem – 4. vietā.

VPVKAC tabula2Balstoties uz vienas pieturas aģentūras principa ievērošanu un virzību uz e-pakalpojumu izmantošanu Tukuma novada VPVKAC ir laba pieredze daudzveidīgu valsts un pašvaldības pakalpojumu, kā arī VID klātienes un e-pakalpojumu sniegšanā.

Aicinām novada iedzīvotājus izmantot Tukuma novada valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru un sev interesējošos jautājumus sakārtot tepat, uz vietas, Tukumā, kā arī saņemt konsultācijas pakalpojumu pieteikšanai portālā Latvija.lv.

Laipni gaidīti visi!

Tukuma novada VPVKAC