Sākot ar šā gada 29. aprīli Swedbank Tukuma filiālē tiks veikti telpu modernizācijas darbi. Rekonstrukcijas laikā klienti pakalpojumus varēs saņemt bankas filiāles 2. stāvā, Pils iela 15a. Savukārt skaidras naudas darījumus, remonta laikā, būs iespēja veikt naudas iemaksu automātos Tukumā, Pasta iela 14,( Rimi telpās) un Tukumā, Pils iela 15a.
Plānots, ka atjaunotajās telpās Swedbank filiāle darbu atsāks jūnija vidū.
Ilze Riekstiņa, Swedbank Tukuma filiāles klientu apkalpošanas vadītāja: “Īsi pirms Līgo svētkiem pēc remonta atvērsim mūsu filiāles gaišās un atjaunotās telpas. Jau kādu laiku novērojam, ka uz mūsu bankas filiāli cilvēki arvien biežāk nāk tieši, lai konsultētos par naudas jautājumiem, kas prasa lielāku iedziļināšanos un piemērotāko risinājumu meklēšanu, piemēram, - kādu apdrošināšanas veidu izvēlēties savam mājoklim vai savu un radinieku dzīvībai, kā labāk sākt pa mazumiņam uzkrāt savu bērnu izglītībai. Tādēļ pakāpeniski Swedbank filiāles tiek pārveidotas tā, lai būtu ērtas sarunām, kas prasa ilgāku laiku.”
Modernizētajās telpās tiks iekārtots arī bērnu rotaļu stūrītis, lai mazie bankas apmeklētāji negarlaikotos, klausoties pieaugušo sarunās, bet gan varētu zīmēt, krāsot, spēlēties ar rotaļlietām. Tāpat bankas darbinieki palīdzēs apgūt kā rīkoties ar internetbanku un mobilo banku.
Kopumā bankas pakalpojumu pieejamību šodien ir kļuvusi ļoti plaša, jo papildus bankas filiālei, klientu apkalpošanu nodrošina arī telefonbanka jeb konsultāciju centrs, internetbanka, mobilā aplikācija un bankomātu tīkls. Piemēram, ja ārpus bankas filiāles darba laika, cilvēkam rodas kādi jautājumi vai nepieciešama kāda palīdzība, viņš droši var zvanīt arī uz bankas konsultāciju centru pa tālruni 67444444, kas strādā 24 stundas diennaktī.