Atjaunināts: 14.07.2025.
Funkcijas:
-
nodrošina Pašvaldības budžeta projekta izstrādāšanu, izskata citu komiteju sagatavotos budžeta projekta priekšlikumus un iesniedz tos izskatīšanai Domes sēdē;
-
sniedz atzinumu par Pašvaldības budžeta projektu un izdarāmajiem grozījumiem gadskārtējā Pašvaldības budžetā;
-
sniedz atzinumu par prioritātēm līdzekļu sadalījumā no Pašvaldības budžeta līdzekļiem neparedzētiem gadījumiem, kā arī gadījumos, ja netiek izpildīta budžeta ieņēmumu daļa;
-
sniedz atzinumu par projektiem, kas saistīti ar finanšu resursu izlietošanu, kā arī par Domes lēmumu projektiem, ja šo lēmumu realizācija saistīta ar budžetā neparedzētiem izdevumiem vai grozījumiem budžeta ieņēmumu daļā;
-
sniedz atzinumus par investīciju projektu sagatavošanu un īstenošanu, un dažādu finanšu avotu līdzekļu piesaistīšanu Pašvaldības attīstības mērķu īstenošanai;sniedz atzinumus par Pašvaldības attīstības plānošanas dokumentu izstrādi, aktualizāciju, izpildes kontroli;
-
sniedz priekšlikumus par Pašvaldības īpašumu apsaimniekošanu;
-
sniedz priekšlikumus par dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu un nedzīvojamo telpu nomu;
-
sniedz priekšlikumus par nedzīvojamo telpu izmantošanu;
-
sniedz priekšlikumus par denacionalizāciju un dzīvojamo māju privatizāciju;
-
sniedz atzinumus par Pašvaldības nekustamo īpašumu atsavināšanu un iegūšanu īpašumā;
-
sniedz atzinumus par Pašvaldības kustamās mantas, kuras vērtība pārsniedz normatīvajos aktos noteikto apmēru, atsavināšanu vai norakstīšanu;
-
savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, kapitālsabiedrību, to valžu, komisiju, darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un projektus;
-
normatīvajos aktos un Domes lēmumos noteiktā kārtībā pārrauga Pašvaldības budžeta izpildi un sniedz atskaiti Domei;
-
izskata iesniegumus un dod atzinumu par nekustamā īpašuma nodokļu atlaižu piemērošanu;
-
apstiprina Pašvaldības finanšu pārskata projektu un Pašvaldības gada publiskā pārskata projektu;
-
izskata jautājumus par kapitālsabiedrību, kurās Pašvaldība ir kapitāldaļu turētāja, darbību;
-
veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Dace Adiņa,
- Kaspars Gribusts,
- Guntars Indriksons,
- Laura Kancāne,
- Dace Lebeda,
- Mārtiņš Limanskis,
- Baiba Pļaviņa,
- Agnese Ritene,
- Renārs Stančiks,
- Imants Valers,
- Gundars Važa.
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
23.01.2025. | |||
20.02.2025. | |||
20.03.2025. | |||
17.04.2025. | |||
22.05.2025. | |||
19.06.2025. |
Sociālo un veselības jautājumu komiteja
Funkcijas:
-
sagatavo izskatīšanai Domes sēdē jautājumus par:
-
sociālo palīdzību un sociālajiem pakalpojumiem;
-
bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem;
-
palīdzību dzīvokļu jautājumu risināšanā;
-
dzīvojamo telpu izmantošanu;
-
veselības aprūpi un aizsardzību;
-
ārvalstnieku un bezvalstnieku jautājumiem;
-
investīciju projektu sagatavošanu un realizāciju sociālo jautājumu jomā;
-
sociālās palīdzības iestāžu, veselības aprūpes iestāžu, Bāriņtiesu darbības izvērtēšanu;
-
amatpersonu, iestāžu, uzņēmumu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumiem atbilstoši kompetencei un iesniedz tos izskatīšanai Finanšu komitejā;
-
-
sniedz atzinumus par lēmumprojektiem Nolikuma 49.1.apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus sociālās un veselības jautājumu jomas attīstībai, organizē un vada Pašvaldības politikas izstrādi un īstenošanu minētajā jomā;
-
izskata jautājumus par Tukuma novada sociālo dienestu, Bērnu un jauniešu centra “Sapņi”, Tukuma novada sociālās aprūpes centra “Rauda”, bāriņtiesas, Zantes ģimenes krīzes centra, Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas darbību;
-
savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;
-
veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Dace Adiņa,
- Sandis Čilipāns,
- Mārtiņš Grīnbergs,
- Laura Kancāne,
- Sergejs Kovaļovs,
- Dace Lebeda,
- Baiba Pļaviņa,
- Inga Priede,
- Agnese Ritene,
- Zane Selivanoviča,
- Gundars Važa.
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
16.01.2025. | |||
13.02.2025. | |||
13.03.2025. | |||
10.04.2025. | |||
15.05.2025. | |||
12.06.2025. |
Izglītības, kultūras un sporta komiteja
Funkcijas:
-
sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:
-
izglītības, kultūras, sporta, brīvā laika nodarbību un tūrisma jautājumiem;
-
jaunatnes lietām;
-
starptautisko sadarbību;
-
sadarbību ar biedrībām, nodibinājumiem, reliģiskajām konfesijām un draudzēm;
-
- sniedz atzinumu par lēmumprojektiem Nolikuma 50.1.apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus izglītības, kultūras, sporta un tūrisma jomu attīstībai, organizē un vada Pašvaldības politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
- izskata jautājumus par Tukuma novada Izglītības pārvaldes, Pašvaldības izglītības, kultūras, sporta un tūrisma iestāžu, struktūrvienību un aģentūru darbību;
-
savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai; izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus jautājumos par Pašvaldības kultūras pieminekļu uzturēšanu;
-
izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus sabiedrisko attiecību, komunikācijas un mārketinga jautājumos;
-
izstrādā ieteikumus un sniedz atzinumus jautājumos par Pašvaldības simbolikas (ģerboņa, karoga, pilsētu un pagastu zīmolu utt.) izveidi un izmantošanu;
-
veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Dace Adiņa,
- Sandis Čilipāns,
- Mārtiņš Grīnbergs,
- Oskars Kambala,
- Sergejs Kovaļovs,
- Rimants Liepiņš,
- Baiba Pļaviņa,
- Sandis Poga,
- Inga Priede,
- Zane Selivanoviča,
- Renārs Stančiks.
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
16.01.2025. | |||
13.02.2025. | |||
13.03.2025. | |||
10.04.2025. | |||
15.05.2025. | |||
12.06.2025. |
Attīstības komiteja
Sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:
- Tukuma pilsētas, Kandavas pilsētas un pagastu pārvalžu jautājumiem, to skaitā finanšu un personāla politikas, kā arī materiāltehniskajiem jautājumiem,
- Tukuma novada teritoriālajās vienībās sniegto Pašvaldības pakalpojumu pilnveidi, to skaitā ūdenssaimniecības, kanalizācijas, siltumapgādes jomā;
- jaunu Pašvaldības struktūrvienību vai amata vietu izveidošanu Centrālajā pārvaldē un pagastu pārvaldes teritorijas attīstības plānu un apbūves kārtību, īpašumu un teritorijas izmantošanu, Pašvaldības īpašumu uzturēšanu un apsaimniekošanu, dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu, telpu izmantošanu;
- investīcijas projektu sagatavošanu un īstenošanu, Pašvaldības budžeta izmantošanu novada attīstības mērķiem;
- būvniecības procesu un teritorijas labiekārtošanu, dzīvojamo māju privatizāciju, zemes lietām;
- uzņēmējdarbības atbalsta jautājumiem,
- Pašvaldības autoceļu tīkla uzturēšanu un attīstību,
- Pašvaldības mežu un publisko ūdeņu apsaimniekošanu, vides attīstības politiku;
- Ķemeru Nacionālā parka un Abavas senlejas apsaimniekošanu un dabas aizsardzību;
- Engures ostas pārvaldes darbību;
- sniedz atzinumus par lēmumu projektiem Nolikuma 54.1. apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus Pašvaldības teritorijas attīstības un uzņēmējdarbības atbalsta jomās, organizē un vada politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
- izskata drošības, kārtības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības jautājumus;
- savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;
- veicina dabas un vēstures pieminekļu apzināšanu, uzskaiti un saglabāšanu, veicina degradēto teritoriju apzināšanu, veic to klasifikāciju un veicina teritoriju sakārtošanu;
- iepazīstas ar kapitālsabiedrību, kas darbojas komunālo pakalpojumu sniegšanas vai nekustamo īpašumu pārvaldības jomā, darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu;
- veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs
- Kaspars Gribusts,
- Guntars Indriksons,
- Oskars Kambala,
- Laura Kancāne,
- Rimants Liepiņš,
- Mārtiņš Limanskis,
- Sandis Poga,
- Agnese Ritene,
- Renārs Stančiks,
- Imants Valers,
- Gundars Važa.
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
Tautsaimniecības un teritoriālās attīstības komiteja (beidz pastāvēt ar 2025. gada 10. jūlija Tukuma novada domes sēdes lēmumu (prot. Nr. 13, 2. §))
Funkcijas:
- sagatavo izskatīšanai Domes sēdēs jautājumus par:
- atsevišķu Tukuma novada teritoriālo vienību pārvaldi;
- Tukuma pilsētas, Kandavas un pagastu apvienības un pagastu pārvalžu jautājumiem, to skaitā finanšu un personāla politikas, kā arī materiāltehniskajiem jautājumiem;
- Tukuma novada teritoriālajās vienībās sniegto pašvaldības pakalpojumu pilnveidi;
- jaunu Pašvaldības struktūrvienību vai amata vietu izveidošanu pagastu pārvaldēs un Kandavas un pagastu apvienībā;
- teritorijas attīstības plānu un apbūves kārtību, īpašumu un teritorijas izmantošanu;
- investīcijas projektu sagatavošanu un īstenošanu;
- būvniecības procesu un teritorijas labiekārtošanu;
- uzņēmējdarbības atbalsta jautājumiem;
- Pašvaldības autoceļu tīkla uzturēšanu un attīstību;
- Pašvaldības mežu un publisko ūdeņu apsaimniekošanu;
- Engures ostas pārvaldes darbību;
- sniedz atzinumus par lēmumprojektiem Nolikuma 51.1. apakšpunktā minētajos jautājumos, sagatavo priekšlikumus Pašvaldības teritorijas attīstības un uzņēmējdarbības atbalsta jomās, organizē un vada politikas izstrādi un īstenošanu minētajās jomās;
- izskata drošības, kārtības, ugunsdrošības un civilās aizsardzības jautājumus;
- savas kompetences ietvaros izskata amatpersonu, iestāžu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus un iesniedz tos Finanšu komitejai;
- iepazīstas ar kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu
- veic citus ar Domes lēmumiem noteiktos pienākumus.
Sastāvs:
- Normunds Rečs - komitejas priekšsēdētājs
- Gunda Cīrule - komitejas priekšsēdētājas vietniece
- Andris Fridrihsons
- Inga Priede
- Rimants Liepiņš
- Mārtiņš Limanskis
- Kaspars Gribusts
- Oskars Kambala
- Agnese Ritene
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
16.01.2025. | |||
13.02.2025. | |||
13.03.2025. | |||
10.04.2025. | |||
15.05.2025. | |||
12.06.2025. |
Vides un komunālo jautājumu komiteja (beidz pastāvēt ar 2025. gada 10. jūlija Tukuma novada domes sēdes lēmumu (prot. Nr. 13, 2. §))
Funkcijas:
- sagatavo izskatīšanai Domes sēdē jautājumus par šādiem vides, vides aizsardzības un komunālajiem jautājumiem:
- par budžeta izmantošanu novada attīstības mērķiem;
- par komunālo pakalpojumu organizēšanas un darbības jautājumiem;
- par dzīvojamā un nedzīvojamā fonda uzturēšanu, telpu izmantošanu;
- par dzīvojamo māju privatizāciju;
- par zemes lietām, teritorijas apstādījumu plānošanu, labiekārtošanu;
- vides attīstības politiku;
- par Ķemeru Nacionālā parka un Abavas senlejas apsaimniekošanu un dabas aizsardzību;
- par pašvaldības īpašumu uzturēšanu un apsaimniekošanu;
- par satiksmes organizāciju;
- veicina dabas un vēstures pieminekļu apzināšanu, uzskaiti un saglabāšanu;
- apzina degradētās teritorijas, veic to klasifikāciju un veicina teritoriju sakārtošanu;
- iepazīstas ar kapitālsabiedrību darbību (ceturkšņa atskaites, gada pārskats), izskata un virza lēmumu projektus izskatīšanai Domes sēdē par Pašvaldības līdzdalības Pašvaldību kapitālsabiedrībās izvērtēšanu
- izskata savā kompetencē esošo amatpersonu, iestāžu, uzņēmumu, komisiju un darba grupu budžeta līdzekļu pieprasījumus pirms to iesniegšanas Finanšu komitejā.
Sastāvs:
- Imants Valers - komitejas priekšsēdētājs
- Gunda Cīrule - komitejas priekšsēdētāja vietniece
- Guntars Indriksons
- Oskars Kambala
- Mārtiņš Limanskis
- Kaspars Gribusts
- Dace Lebeda
- Edīte Zelča
- Andris Fridrihsons
Datums | Darba kārtība | Protokols | Ieraksts |
---|---|---|---|
16.01.2025. | |||
13.02.2025. | |||
13.03.2025. | |||
10.04.2025. | |||
15.05.2025. | |||
12.06.2025. |