Apkalposanas specialists vakanceTukuma novada Dome (reģ.Nr.90000050975) izsludina pretendentu pieteikšanos uz klientu apkalpošanas speciālista amata vakanci.

Galvenie amata pienākumi:

  1. pieņemt apmeklētājus Valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (turpmāk – VPVKAC) un izzināt viņu apmeklējuma iemeslu. Sadarboties ar visām Domes struktūrvienībām, valsts un pašvaldības iestādēm nepieciešamās informācijas iegūšanai/apmaiņai un nodošanai klientam;
  2. nodrošināt kompetentu un lietišķu atbilžu sniegšanu klātienē, pa tālruni un e-pastu apmeklētājiem par Tukuma novada pašvaldības (turpmāk - pašvaldība), tās iestāžu darba laikiem, risināmajiem jautājumiem, sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, informēt par rindu regulēšanas sistēmu un publisko internetu;
  3. informēt/konsultēt/sniegt valsts pakalpojumus tādā apjomā, kādā tas noteikts noslēgtajos sadarbības līgumos ar valsts iestādēm vai sadarbības saistošajos normatīvajos aktos un atbilstīgi VPVKAC minimālajam pakalpojumu grozam;
  4. reģistrēt pakalpojumu vadības sistēmā www.pakalpojumucentri.lv apmeklētājiem sniegto informāciju/konsultācijas/pakalpojumus, atbilstoši noslēgtajiem sadarbības līgumiem un citiem sadarbību saistošiem normatīvajiem aktiem;
  5. nodrošināt kompetentu un lietišķu telefoniska atbalsta sniegšanu iedzīvotājiem pa tālruni par valsts pārvaldes pakalpojumu portālā www.latvija.lv esošo e-pakalpojumu pieteikšanu. Reģistrēt tos pakalpojumu vadības sistēmā www.pakalpojumucentri.lv.
  6. un citi saistīti ar dokumentu pārvaldību.

Prasības pretendentiem:

  1. vidējā izglītība vai I līmeņa augstākā izglītība;
  2. pieredze klientu apkalpošanas jomā;
  3. lietvedības zināšanas un prasme sagatavot un noformēt dokumentus;
  4. prasmes darbā ar biroja tehniku;
  5. valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
  6. labas vismaz vienas svešvalodas zināšanas (angļu vai krievu valoda) amata pienākumu pildīšanai;
  7. labas komunikācijas un saskarsmes prasmes.

Pieredze lietvedības vai klientu apkalpošanas jomā valsts vai pašvaldības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Amatalga – 781,00 euro pirms normatīvajos aktos noteikto nodokļu nomaksas.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivācijas vēstule,

- pretendenta dzīves apraksts,

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas.

 

Dokumenti iesniedzami Tukuma novada Domē, Talsu ielā 4, Tukumā, klientu apkalpošanas centrā ar norādi “Klientu apkalpošanas speciālists” vai nosūtāmi elektroniski uz e-pasta adresi: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. līdz 2019. gada 23. maija plkst. 17.00.

Sīkāka informācija pie Tukuma novada Domes klientu apkalpošanas vadītājas Dainas Vilmanes pa tālruni 60001409 vai e-pastā: Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt..