Tukuma novada Domes valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC), Latvijā izsludinātās ārkārtējās situācijas dēļ, no 2020.gada 13.maija apmeklētājus klātienē pieņems pirmdienās no 14.00 līdz 18.00, ceturtdienās no 8.00 līdz 12.00. Klātienē tiks sniegti tikai pašvaldības pakalpojumi.

Tukuma novada Domes administrācija no 13.maija klātienes pakalpojumus sniegs tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Pierakstīties pie administrācijas speciālistiem iespējams, zvanot VPVKAC pa tālruņiem 63122707, 26603299.

Kases darba laiks:
pirmdienās no 14.00 līdz 18.00, ceturtdienās no 8.00 līdz 12.00.

2mKlientu apkalpošanas centrā vienlaicīgi drīkst atrasties
6 apmeklētāji, ievērojot 2 m distanci.

 

Pārējā laikā iedzīvotāji Tukuma novada Domes pakalpojumus var saņemt:
1) zvanot pa tālruņiem:
63122707; 26603299; 63122231; 29288876
80205111 (bezmaksas); 66954854 (maksas portāls Latvija.lv)

2) rakstot uz e-pastiem:
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.
Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

3) sūtot atbilstoši normatīvo aktu prasībām noformētus dokumentus pa pastu uz adresi: Talsu iela 4, Tukums, LV-3101

4) iesniegumu domei var iesniegt portālā www.latvija.lv sadaļā “Iesniegums iestādei”
Speciālistu kontaktinformācija pieejama pašvaldības mājaslapā – www.tukums.lv/kontaktinformācija