Par Dzimtsarakstu nodaļu pakalpojumiem apvienotajā novadā

Šodien, 16. aprīlī, notika ATR darba grupas sanāksme par Dzimtsarakstu nodaļu darbu pēc četru novadu apvienošanās.Plānots, ka pārejas periodā, līdz šā gada 31. decembrim, Dzimtsarakstu nodaļu darbs nemainās, iedzīvotāji turpina saņemt pakalpojumus savās administratīvajās teritorijās. Šis laiks ir nepieciešams, lai varētu korekti noslēgt gadu, nodot lietas, kā arī veikt likumā noteikto laulību iesniegumu pieņemšanu un reģistrēt pieteiktās laulības.

 

No nākamā gada 1. janvāra plānots, ka novadā tiks izveidota viena Dzimtsarakstu nodaļa, kas atradīsies Tukumā - Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļa, savukārt Kandavā, Engurē un Jaunpilī darbosies Tukuma novada Dzimtsarakstu nodaļas iedzīvotāju pieņemšanas vietas, kur pakalpojumi tiks sniegti tādā pašā apmērā kā līdz šim. Tas nozīmē, ka vienīgās izmaiņas Dzimtsarakstu nodaļu pakalpojumu sniegšanā pēc reformas būs tādas, ka Tukuma, Kandavas, Jaunpils un Engures Dzimtsarakstu nodaļu darbinieki varēs iedzīvotājiem sniegt pakalpojumus (piemēram, reģistrēt laulību un vadīt ceremoniju) visā apvienotā novada teritorijā. Līdz šim attiecīgo nodaļu darbinieki to varēja darīt tikai savās administratīvajās teritorijās.

Informāciju sagatavoja:

Tukuma novada Domes

Sabiedrisko attiecību koordinatore

Elīna Jaunzeme 

elina.jaunzeme@tukums.lv